Fap filter je pomemben element izpušnega sistema

Fap filter mora biti vedno vgrajen v avtomobile, ki imajo motor na dizelski pogon. Nekateri omenjeni filter imenujejo DPF filter, kar označuje kratice njegovega angleškega imena Diesel Particulate Filter. Običajno je filter vgrajen skupaj s katalizatorjem, nekateri modeli avtomobilov pa ga imajo vgrajenega ločeno od katalizatorja, z njim. 

Fap filter je zadolžen da v procesu izgorevanja dizelskega motorja skrbi za aktivno izločanje trdih delcev, ki se tvorijo med izgorevanjem. Izločeni trdi delci so namreč izredno škodljivi in zato ne smejo priti v ozračje, saj s tem ogrožajo človeško zdravje. Ravno zato so jih proizvajalci izdelali. 

Fap filter je bil razvit ravno zaradi skrbi za okolje, saj so strokovnjaki ugotovili, da dizelski avtomobili izredno onesnažujejo okolje. Filter so razvili že leta 1970, vendar pa so ga najprej vgrajevali le v delovne stroje, šele veliko let kasneje so jih začeli nameščati tudi v avtomobile. Po letu 2009 pa so jih začeli izdelovati tudi v Sloveniji, saj se je z zakonom vpeljal nov standard EURO 5, s katerim se zavzemajo za zmanjšanje škodljivih emisij. 

Izpušni sistemi morajo biti prevlečeni z aluminijem

Izpušni sistemi morajo biti izdelani dobro in natančno, saj predstavljajo pomemben del pravilnega delovanja avtomobila. Tudi v Sloveniji se nekateri strokovnjaki posvečajo izdelovanju izpušnih sistemov, ki so izdelani skorajda brez varjenja in ne vsebujejo polnila z mineralno volno. To je bistveno za vsak izpušni sistem, daj se tako ne pregrevajo in ne ustvarjajo kondenza, ki je za izpušni sistem precej škodljiv. 

Izpušni sistemi imajo tako veliko daljšo dobo delovanja. Lonca pri izpušnemu sistemu morata biti povezana z dobrimi cevmi, ki ustrezajo vsem evropskim zahtevam in standardom. Dober izpušni sistem bo kvalitetno skrbel za odvajanje strupenih plinov, ki nastajajo pri izgorevanju v motorju. Poleg tega pa skrbi tudi za tiho in neslišno delovanje vsakega vozila, kjer so vgrajeni kvalitetni izpušni sistemi